Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

Wednesday, July 6, 2011

Rindu Gilaa Vavii !

*
*
*
PIC NIE MAYBE X KENA NGENA !!


nama kau ____ (something there) ,
aku mmg dah sngka yg unk tu bkan serius pom ,
bila aku tnya mesti kau kata sygg lahh(tahh apa2) ,
klau xsuka bgitau dan aku x gegeh langsung kat unk ,
snang cita kan xpyah nak susah sakit hati atau apa2 ,
bila aku deactivate acoun facebook ,
tgoklah apa yg unk buad !!
langsung x amik kisah ,
itu aku dah paham(no need to talk a lot) ,
pASS nie jgan nak ckap mcam2 ayat bunga or anything ,
aku xnak dgaq dahh ,
jgan pujok aku oke dan aku xkan kcau unk dahhh ,
cukup smpai takat sini jaaa ,
mesti kau ckap yg aku mrah x tntu psal ,
mmg pom ,
smua nie sbab unk ,
klau aku xsyg unk mesti aku xkan buad smua nie ,
harap unk sedaq smua nie jgan main perasaan org daah ,
FULLSTOP !!!


Suka Like Tau !

No comments:

Post a Comment

Followers