Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

Monday, June 6, 2011

Blog Aku Hodoh !

Hye :)
dahh pukul 3:55 a.m aku tlah tamat edit blog nie ,
mcam nak mati rasa klau xada Tuto ,
Nasib baik ada LyssaSecret kan ,
aku bley la tgok Tuto dia yg perfect dan serba lengkap ,
saya da kredit kak lisa tau ,
mesti kak lisa xsuka COPYCAT !!
tpi aku rasa blog nie mkin hodoh dari biasa kan ,
ikut korang la nak ckap apa ,
jnji blog ni x ksong asal ada ENTRY sudaa ,
itulah dipangil blog ,
Mata xlarat nak buka dahh nie ,
mau tido bangun lambat smpai ptang ,
haha ,
biaq la aku anak JaNTAN ,
*
*
NEW HEADER ,
yg x elok langsung tu ,
but aku yg edit mesti korang kata xcntik kan ,..
keyh mlas tulis bnyak 2 .
Bye :0

Suka Like Tau !

No comments:

Post a Comment

Followers