Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Wan Hazel fromspring Get This.

Wednesday, May 18, 2011

Kesian + Benci

halo :)
hari ini saia jawab exam math yg cam gila VAVII ,
pning gilaa but saia daa target gred E miaa ,
calculator yg diguna untuk mengira aku guna untok telepon kawan meja sebelah ,(Fariz)
kau mmg lwak lhaa pakcik ,
yg aku benci bdak baru nama Ariff yg gegesh tue aku simpati lhaa kat dia ,
tapi bencinya masehh x ilang ,
ada sorang cikgu tat skula aku pak menakan dia ,
dia pom bodo mcam kami X reti buadd math ,
pak menakan dia tue dok maki dia mcam2 depan satu kelas mna x malu ,
kalau aku daa lama aku baling MEJA tat dia ,
dasar keturunan M_mA_ ,
xmau ckap nanti kena buang daerahh ,
yg cikgu tue cuba lhaa pikir klau nak mrah jgan depan org ,
dia ada maruah mesti malu klau jdiy cam tue ,
camat adik bradik aku cmua spoting ,
haha ,
TENG TUHAN !!

Bye :}
Suka Like Tau !

No comments:

Post a Comment

Followers